Uvjeti poslovanja
Uvjeti poslovanja određuju uvjete kupnje putem www.disavca.si. Uvjetima poslovanja nastojimo Vam olakšati kupnju i povećati Vaše zadovoljstvo korištenjem proizvoda. Također vam omogućujemo da isprobate proizvode i vratite ih ako njima niste zadovoljni.
1. Povrat proizvoda
U slučaju da potrošač iz bilo kojeg razloga želi odustati od kupoprodajnog ili kupoprodajnog ugovora, mora nas o tome obavijestiti u roku od 14 dana od dana odustajanja od ugovora, sukladno važećim zakonskim propisima Zakona o zaštiti potrošača, bez navođenja razloga za njegovu odluku. Obavijest o istupanju može se podnijeti uz nedvosmislenu izjavu koju možete poslati e-poštom na info@disavca.si. Rok od 14 dana počinje teći od dana kada potrošač primi robu.
Ukoliko je potrošač već primio robu i odustaje od ugovora, vraća je ili predaje poduzeću ili osobi koju je poduzeće ovlastilo za preuzimanje robe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako je poslana prije isteka roka za povrat od 14 dana. U slučaju ovakvog odustajanja od kupnje, potrošač je odgovoran samo za smanjenu vrijednost robe zbog rukovanja robom, što nije prijeko potrebno za utvrđivanje njezine prirode, svojstava i funkcioniranja. Prilikom povrata proizvoda, sukladno odredbama navedenog zakona, potrošač nema nikakvih dodatnih troškova osim troška izravnog povrata robe.
Prije odluke o odustajanju od kupnje, kupac može proizvod pregledati i testirati u mjeri u kojoj je to potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja. Potrošač ne smije nastaviti koristiti proizvod dok ne povuče kupnju. Svako “testiranje” i druga uporaba koja odstupa od navedenog može se smatrati uporabom robe, što znači da je potrošač odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje rezultat ponašanja koje nije apsolutno potrebno za određivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe. Primljene proizvode potrebno je vratiti neoštećene te u istoj količini i originalnom pakiranju, osim ako je proizvod uništen, oštećen ili mu je došlo do smanjenja količine bez krivnje potrošača. Smatra se da je otkaz odn proizvod je poslan na vrijeme ako je pošiljka predana u roku.
Potrošač mora robu vratiti zajedno sa svom pripadajućom dokumentacijom i računom. U slučaju povrata robe, izvršit ćemo povrat kupoprodajne cijene u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ugovora, osim u slučaju plaćanja karticom, ako ono još nije izvršeno. zadužena.
U slučaju odustajanja od ugovora kod kojeg je iskorišten kod za popust ili promotivni kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Korisniku se vraća samo uplaćeni iznos.
U slučaju kupoprodajnih ugovora, tvrtka može zadržati povrat primljenih uplata do zaprimanja povrata robe ili dok potrošač ne pruži dokaz da je robu poslao natrag, osim ako tvrtka ne nudi mogućnost prihvaćanja vraćene robe. .
Tvrtka vraća primljene uplate potrošaču istim sredstvom plaćanja koje je potrošač koristio, osim ako je potrošač izričito zatražio korištenje drugog sredstva plaćanja i potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove.
Potrošač ne može zahtijevati povrat dodatnih troškova ako se izričito odlučio za drugačiju vrstu pošiljke od cjenovno najpovoljnije standardne pošiljke koju tvrtka nudi.
Adresa za povrat proizvoda:
ELISION doo
Ribnjaci 19
8290 Sevnica
2. Činjenične pogreške
Kada proizvod zapravo ima grešku?
- ako proizvod nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet;
- ako proizvod nema svojstva koja su nužna za određenu uporabu za koju ga potrošač kupuje, a koja su prodavatelju bila poznata ili su morala biti poznata;
- ako proizvod nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane;
- ako je ponuditelj isporučio proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model pokazan samo radi obavijesti.
Provjera prikladnosti proizvoda
Pogodnost proizvoda provjerava se drugim besprijekornim proizvodom iste vrste, a ujedno i izjavama proizvođača ili podacima na samom artiklu.
Odgovornost za materijalne pogreške
Ponuditelj je dužan robu isporučiti potrošaču u skladu s ugovorom te odgovara za materijalne pogreške u izvršenju sukladno Zakonu o zaštiti potrošača. Potrošač može ostvariti svoja prava zbog materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti ponuđača u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven na proizvodu, a najkasnije u roku od dvije godine od dana isporuke proizvoda.
Potrošač koji je na vrijeme obavijestio ponuđača o pogrešci ima pravo zahtijevati od ponuđača da:
- otkloniti nedostatak robe ili
- vratiti dio uplaćenog iznosa razmjerno pogrešci ili
- zamjenjuje neispravnu robu novom, besprijekornom robom ili
- vraća uplaćeni iznos.
Tvrđenje činjenične pogreške
Potrošač je dužan o svakom stvarnom nedostatku, uz točan opis io svom trošku, obavijestiti davatelja u zakonskom roku. Potrošač mora dopustiti dobavljaču da pregleda proizvod.
Pravo na isticanje činjenične pogreške pobliže je definirano Zakonom o zaštiti potrošača.
Troškove dostave uvijek snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno unaprijed. Ne prihvaćamo plaćanje otkupnine.
Vraćenu robu pošaljite Poštom Slovenije na adresu:
ELISION doo
Ribnjaci 19
8290 Sevnica
Molimo Vas da nas prije povrata robe obavijestite na e-mail adresu: info@disavca.si.
3. Ugovor i narudžba s obvezom plaćanja
Cijena proizvoda, vrijednost PDV-a i trošak poštarine vidljivi su u košarici i prije nego završite narudžbu. O svim informacijama o vašoj online narudžbi bit ćete obaviješteni na e-mail adresu koju ste naveli u košarici prilikom unosa podataka. Ako je ne dobijete, postoji mogućnost da ste unijeli krivu e-mail adresu. U tom slučaju kontaktirajte nas na info@disavca.si
Ugovor o kupoprodaji sklopljen je između potrošača i ponuđača kada potrošač obavi kupnju na web stranici www.disavca.si te na svoju e-mail adresu primi potvrdu ponuđača u elektroničkom obliku. Od ovog trenutka sve cijene i drugi uvjeti su fiksirani i vrijede kako za ponuđača tako i za potrošača.
Ponuditelj se obvezuje potrošaču pri kupnji proizvoda dati sljedeće podatke:
- identitet tvrtke
- kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon)
- bitne karakteristike proizvoda ili usluga
- informacije o isporuci i dostupnosti proizvoda
- jasno označene cijene.
Kupoprodajni ugovor pohranjen je u tvrtki i može se dobiti na pismeni zahtjev. Pošaljite svoj zahtjev na:
ELISION doo
Ribnjaci 19
8290 Sevnica

4. Pritužbe i informacije
U slučaju da roba ima nedostatak, potrošač može reklamirati robu. Roba koja se vraća mora biti čista, neoštećena, bez mrlja i u originalnom pakiranju, u protivnom je ponuđač nije dužan primiti te će biti vraćena potrošaču o trošku pošiljatelja. Povrat proizvoda vrši se putem Pošte Slovenije. Povrat proizvoda potrebno je prethodno najaviti na broj telefona 051 254 344. Poslat ćemo Vam prijavu reklamacije koju molimo da ispunite u cijelosti jer je ključna za uspješno rješavanje reklamacije i obavezan je dio pošiljke koja se vraća.
5. Otkazivanje narudžbe prije isporuke
U slučaju pogreške prilikom naručivanja proizvoda putem www.disavca.si, potrošač može otkazati narudžbu pozivom na broj 051 254 344 ili pisanim putem na e-mail adresu: info@disavca.si.
6. Neprihvaćanje naručene pošiljke
Kada potrošač izvrši narudžbu, istu obrađujemo i predajemo Pošti Slovenije, o čemu potrošača obavještavamo na e-mail adresu koju unese prilikom potvrde narudžbe. Ukoliko poštar ne može osobno uručiti paket potrošaču, ostavit će obavijest o primljenom paketu u poštanskom sandučiću. Uz ovu obavijest potrošač može preuzeti paket u poštanskom uredu u roku od 15 dana. Nakon 15 dana čekanja, Pošta Slovenije će paket vratiti na našu adresu, što uzrokuje dodatne troškove. Ukoliko iz bilo kojeg razloga potrošač ne dobije obavijest o primljenoj pošiljci, molimo da nas o tome obavijesti na pomoc@disavca.si i mi ćemo mu dostaviti podatke za preuzimanje paketa. Nepreuzimanje paketa u navedenom roku čekanja ne smatra se odustajanjem od ugovora jer je isti i dalje valjano sklopljen. Ukoliko potrošač ne preuzme paket dva puta (2x), sljedeći put ima mogućnost plaćanja samo putem pre-paid fakture, kreditnom karticom ili putem Paypala, u roku od osam dana od primitka ponude. Nažalost, plaćanje pouzećem više nije moguće.
7. Proizvoda nema na zalihi
U iznimnim slučajevima moguće je da neki od proizvoda više nije na zalihi, što će biti vidljivo na samom proizvodu. Ako želite znati kada će proizvod biti ponovno na zalihi, pišite nam na info@disavca.si.
Putem internetske trgovine ne možete naručiti proizvod kojeg nema na zalihi.
8. Ponude i promocije
Aktualne ponude i akcije vrijede samo na internetskoj trgovini www.disavca.si.
Popusti i različite akcije se ne zbrajaju.
9. Informativni sadržaj
Sadržaj Dišavčine internetske trgovine je informativno-edukativne namjene i nije zamjena za liječničku konzultaciju. Posavjetujte se sa svojim liječnikom o primjenjivosti naših savjeta i prijedloga na temelju vašeg zdravstvenog stanja. Tekstovi uz proizvode su informativnog karaktera i dostavlja ih proizvođač. Za detaljnije opise i informacije možete se obratiti direktno nama ili proizvođaču proizvoda.
10. Slike proizvoda
Za sve proizvode u internetskoj trgovini www.disavca.si nastojimo osigurati odgovarajuće slike.U slučaju mogućih odstupanja boja od stvarnih proizvoda, to ne utječe na svojstva proizvoda. Dopuštamo mogućnost nepravilnosti podataka, slika, teksta, audio i video materijala. Dekorativni materijal na slikama nije uključen u cijenu, osim ako nije drugačije navedeno. U slučaju grešaka, omogućit ćemo vam odustajanje od ugovora o našem trošku.
11. Odricanje od odgovornosti
ELISION doo se maksimalno trudi osigurati dosljednost i ažurnost podataka objavljenih na internetskoj trgovini. Unatoč tome, karakteristike proizvoda, njihova zaliha i cijena mogu se promijeniti tako brzo da ELISION doo ne uspije ispraviti podatke u internetskoj trgovini. U tom slučaju obavijestit ćemo kupca o svim promjenama te mu omogućiti odustajanje od narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.
12. Pohrana narudžbe ili ugovora
Potvrđenu narudžbu odnosno sklopljeni ugovor može pronaći u elektroničkom obliku u sjedištu tvrtke ELISION doo, a kupac može dobiti primjerak ugovora slanjem zahtjeva e-mailom na adresu info@disavca.si.
13. Prikupljanje osobnih podataka
Vlasnik (sakupljač podataka) internet trgovine je:
ELISION doo
Ribnjaci 19
8290 Sevnica
ELISION doo predano štiti privatnost korisnika internetske trgovine i razvija tehnologiju koja omogućuje sigurno internetsko iskustvo. Ova izjava o privatnosti odnosi se na internetsku trgovinu www.disavca.si.
Pristanak
Korištenjem internetske trgovine potrošač pristaje na načine korištenja podataka opisane u izjavi o prikupljanju osobnih podataka.
Izjava o prikupljanju osobnih podataka
Kupnjom u internetskoj trgovini potrošač dopušta tvrtki Elision doo, kao voditelju zbirke osobnih podataka, prikupljanje i obradu svih podataka koje mu daje potrošač te podataka o sadržaju kupnje sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka (ZVOP). -1).
Pružatelj se obvezuje čuvati Vaše osobne podatke i ostale podatke prikupljene prilikom narudžbe sukladno ZVOP-1, štititi od odavanja i prosljeđivanja trećim osobama, te koristiti isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe, izdavanja računa i rješavanja potencijalne pritužbe i drugu potrebnu komunikaciju.
Korisnikom internet trgovine smatra se i osoba koja nije izvršila online narudžbu (obavila je prvi korak kupnje i pristala na Uvjete poslovanja internet trgovine www.disavca.si).
Mrežna trgovina također može automatski prikupljati neke informacije o hardveru i softveru vašeg računala. Ovi podaci uključuju: IP adresu, vrstu preglednika, nazive domena, vrijeme pristupa i adrese web stranica koje ste posjetili u našoj online trgovini. Ponuditelj koristi ove podatke isključivo za izračun opće statistike o korištenju internet trgovine i optimizaciju.
Korištenje osobnih podataka
Ponuditelj prikuplja podatke kako bi osigurao pravilan rad internetske trgovine i pružanje potrebnih usluga. Ponuditelj također može koristiti korisničke podatke za potrebe istraživanja internog tržišta i informiranja potrošača o novostima i akcijama u internetskoj trgovini kao i novostima i akcijama vezanim uz proizvode ili usluge koje nudi tvrtka ELISION doo.
Podatke o kupcima trajno pohranjujemo i koristimo ih za trajnu upotrebu sve dok potrošač ne zatraži drugačije. U slučaju “upada” u bazu odn u računalni sustav ne odgovaramo za posljedice.
14. Pritužbe i sporovi
Tvrtka ELISION doo poštuje važeću zakonsku regulativu o zaštiti potrošača. ELISION doo. ulaže sve napore kako bi ispunio svoju dužnost pružanja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi. U slučaju problema potrošač može kontaktirati feeder ELISION doo telefonom na +386 51 254 344 ili e-mailom na info@disavca.si. Prigovor se podnosi putem e-mail adrese info@disavca.si Postupak rješavanja prigovora je povjerljiv. ELISION doo je svjestan da je bitno obilježje potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i vremena i troškova potrebnih za rješavanje spora, što je ujedno i glavna prepreka da potrošač ne pokrene spor pred sudom. Stoga ELISION doo čini sve da se eventualni sporovi riješe mirnim putem.
15. Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
Tvrtka ELISION doo, sukladno zakonskim normama, ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. Sudsko rješavanje potrošačkih sporova.
Tvrtka ELISION doo. kao ponuđač roba i usluga koji se bavi internetskom trgovinom na području Republike Slovenije, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima putem elektroničke poveznice https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22/EZ.